Nejčastější dotazy uživatelů

Často kladené otázky - FAQ

Připravili jsme pro Vás odpovědi na nejčastější dotazy klientů při vyřizování rezervací. Pokud Vám není cokoli, co souvisí s činností DDS TOUR jasné, můžete zadat vlastní dotaz pomocí formuláře v kontaktech nebo nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem. Na vaše dotazy odpoví naši administrátoři v brněnské pobočce společnosti.  

Seznam nejčastějších dotazů

Postup vyřízení rezervace

Dotaz: Jaký je postup vyřizování rezervace ubytování na chatách a chalupách společnosti DDS TOUR?
Odpověď: Postup vyřizování rezervace ze strany DDS TOUR s.r.o. je popsán na stránce Jak objednávat.

Platba zálohy

Dotaz: Za jak dlouho po provedení rezervace se platí záloha a v jaké výši?
Odpověď: Záloha se platí do tří pracovních dnů od potvrzení rezervace. Potvrzení rezervace je obvykle vyřízeno následující pracovní den poté, co rezervaci obdržíme. Výše zálohy je 50% z celkové ceny pobytu. Podrobný postup je popsán na stránce Jak objednávat.

Platba na fakturu - příspěvek zaměstnavatele

Dotaz: Je možné platit ceny pobytu na fakturu?
Odpověď: Ano platba na fakturu je možná, stačí do poznámky k rezervaci připsat požadavek na platbu fakturou a naši zaměstnanci Vás budou kontaktovat za účelem vyřízení všech potřebných formalit.

Jiný termín než od soboty do soboty

Dotaz: Je možné objednat kratší termíny než týden od soboty do soboty ?
Odpověď: Pobyty na kratší termíny než týden (prodloužené víkendy, víkendy - minimálně dvě noci), je možno ve většině objektů objednávat pouze v mimosezóně. Tedy od dubna do poloviny června a od poloviny září do poloviny prosince. Pokud je zkrácený pobyt v objektu umožněn, je minimální délka pobytu a ceník za pronájem objektu na den, uveden v detailu objektu v záložce "Volné termíny a ceník".

V případě, že máte požadavek na kratší než týdenní pobyt, vyberte si z nabídky objektů umožňující prodloužené víkendy a víkendové pobyty. Poté co zadáte poptávku na zkrácený pobyt, obratem (obvykle do jednoho pracovního dne) Vás budeme kontaktovat s informací o možnosti realizace pobytu. 

Možnost překročení kapacity objektu o malé děti

Dotaz: Počítají se do kapacity objektu i děti?
Odpověď: Do kapacity objektu se počítají všechny osoby včetně dětí. V případě, že máte 1 - 2 malé děti bez nároku na lůžko nad kapacitu objektu, je možné provést online rezervaci a tuto skutečnost uvést v poznámce k objednávce. Majitel objektu si může za překročení kapacity objektu vyžádat poplatek, případně v krajních případech i navýšení kapacity zamítnout. U každé rezervace se postupuje individuálně.

Informace k možnosti překročení kapacity objektu je možno zjistit i pomocí zadání dotazu k objektu nebo položením telefonického dotazu. Obratem Vám sdělíme možnosti pro konkrétní pobyt v konkrétním objektu.

Přítomnost majitele v objektu

Dotaz: Je majitel chaty přítomen v objektu v průběhu objednaného pobytu?
Odpověď:Ve většině objektů z naší nabídky není majitel v průběhu Vašeho pobytu přítomen. Tyto objekty mají v detailu objektu uvedenu ikonku přeškrtnutého panáčka, označující objekt bez majitele.

U menší části objektů je majitel v části objektu přítomen. Pronajímaný objet má ale vždy samostatný vchod a majitel bydlí v samostatné oddělené části objektu. V popisu objektu je vždy případná přítomnost majitele zmíněna (např. zahrada sdílena s majitelem objektu).

Pobyt s malým psem i když není pes povolen

Dotaz: Je možné si vzít s sebou na dovolenou malého vychovaného psa, i když není v objektu pobyt se psem povolen?
Odpověď: Není-li pobyt se psem na této chatě povolen (přeškrtnutý piktogram psa), platí tento zákaz bez výjimky pro psy všech velikostí a plemen.

Pobyt s více psy

Dotaz: Mám více psů. Je možné si je vzít s sebou na dovolenou na chatu?
Odpověď: Je-li pes na chatě povolen, obecně platí, že pobytu se zúčastní vždy maximálně 1 pes. Má-li zákazník psů více, je třeba tuto skutečnost (počet psů a jejich plemeno) uvést při vyplňování rezervačního formuláře do poznámky. Naši administrátoři pak tuto skutečnost poptají u majitele objektu a pokud ji ten odsouhlasí, bude Vám i Vaše rezervace potvrzena. V opačném případě Vás budou kontaktovat s náhradním řešením.

Délka silvestrovských pobytů?

Dotaz: Je možné na Silvestra objednat pobyt kratší než týden?
Odpověď: Na Silvestra se prodávají standardně týdenní pobyty. Kratší pobyty na Silvestra lze potvrdit pouze v případě, bude-li uhrazena cena týdenního pobytu. Pokud si přejete objednat kratší než týdenní pobyt, vyplňte a zašlete poptávkový formulář s Vaším požadavkem. Obratem (nejpozději následující pracovní den) Vás budeme kontaktovat ohledně potvrzení rezervace pobytu.

Akceptované poukázky a asociace