Nejčastější dotazy uživatelů

Často kladené otázky - FAQ

Připravili jsme pro Vás odpovědi na nejčastější dotazy klientů při vyřizování rezervací. Pokud Vám není cokoli, co souvisí s činností DDS TOUR jasné, můžete zadat vlastní dotaz pomocí formuláře v kontaktech nebo nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem. Na vaše dotazy odpoví naši administrátoři v brněnské pobočce společnosti.  

Seznam nejčastějších dotazů

Postup vyřízení rezervace

Dotaz: Jaký je postup vyřizování rezervace ubytování na chatách a chalupách společnosti DDS TOUR?
Odpověď: Postup vyřizování rezervace ze strany DDS TOUR s.r.o. je popsán na stránce Jak objednávat.

Platba zálohy

Dotaz: Za jak dlouho po provedení rezervace se platí záloha a v jaké výši?
Odpověď: Záloha se platí do tří pracovních dnů od potvrzení rezervace. Potvrzení rezervace je obvykle vyřízeno následující pracovní den poté, co rezervaci obdržíme. Výše zálohy je 50% z celkové ceny pobytu. Podrobný postup je popsán na stránce Jak objednávat.

Platba na fakturu - příspěvek zaměstnavatele

Dotaz: Je možné platit ceny pobytu na fakturu?
Odpověď: Ano platba na fakturu je možná, stačí do poznámky k rezervaci připsat požadavek na platbu fakturou a naši zaměstnanci Vás budou kontaktovat za účelem vyřízení všech potřebných formalit.

Jiný termín než od soboty do soboty

Dotaz: Je možné objednat kratší termíny než týden od soboty do soboty ?
Odpověď: Pobyty na kratší termíny než týden (prodloužené víkendy, víkendy - minimálně dvě noci), je možno ve většině objektů objednávat pouze v mimosezóně. Tedy od dubna do poloviny června a od poloviny září do poloviny prosince. Pokud je zkrácený pobyt v objektu umožněn, je minimální délka pobytu a ceník za pronájem objektu na den, uveden v detailu objektu v záložce "Volné termíny a ceník".

V případě, že máte požadavek na kratší než týdenní pobyt, vyberte si z nabídky objektů umožňující prodloužené víkendy a víkendové pobyty. Poté co zadáte poptávku na zkrácený pobyt, obratem (obvykle do jednoho pracovního dne) Vás budeme kontaktovat s informací o možnosti realizace pobytu. 

Možnost překročení kapacity objektu o malé děti

Dotaz: Počítají se do kapacity objektu i děti?
Odpověď: Do kapacity objektu se počítají všechny osoby včetně dětí. V případě, že máte 1 - 2 malé děti bez nároku na lůžko nad kapacitu objektu, je možné provést online rezervaci a tuto skutečnost uvést v poznámce k objednávce. Majitel objektu si může za překročení kapacity objektu vyžádat poplatek, případně v krajních případech i navýšení kapacity zamítnout. U každé rezervace se postupuje individuálně.

Informace k možnosti překročení kapacity objektu je možno zjistit i pomocí zadání dotazu k objektu nebo položením telefonického dotazu. Obratem Vám sdělíme možnosti pro konkrétní pobyt v konkrétním objektu.

Přítomnost majitele v objektu

Dotaz: Je majitel chaty přítomen v objektu v průběhu objednaného pobytu?
Odpověď:Ve většině objektů z naší nabídky není majitel v průběhu Vašeho pobytu přítomen. Tyto objekty mají v detailu objektu uvedenu ikonku přeškrtnutého panáčka, označující objekt bez majitele.

U menší části objektů je majitel v části objektu přítomen. Pronajímaný objet má ale vždy samostatný vchod a majitel bydlí v samostatné oddělené části objektu. V popisu objektu je vždy případná přítomnost majitele zmíněna (např. zahrada sdílena s majitelem objektu).

Pobyt s malým psem i když není pes povolen

Dotaz: Je možné si vzít s sebou na dovolenou malého vychovaného psa, i když není v objektu pobyt se psem povolen?
Odpověď: Není-li pobyt se psem na této chatě povolen (přeškrtnutý piktogram psa), platí tento zákaz bez výjimky pro psy všech velikostí a plemen.

Pobyt s více psy

Dotaz: Mám více psů. Je možné si je vzít s sebou na dovolenou na chatu?
Odpověď: Je-li pes na chatě povolen, obecně platí, že pobytu se zúčastní vždy maximálně 1 pes. Má-li zákazník psů více, je třeba tuto skutečnost (počet psů a jejich plemeno) uvést při vyplňování rezervačního formuláře do poznámky. Naši administrátoři pak tuto skutečnost poptají u majitele objektu a pokud ji ten odsouhlasí, bude Vám i Vaše rezervace potvrzena. V opačném případě Vás budou kontaktovat s náhradním řešením.

Délka silvestrovských pobytů?

Dotaz: Je možné na Silvestra objednat pobyt kratší než týden?
Odpověď: Na Silvestra se prodávají standardně týdenní pobyty. Kratší pobyty na Silvestra lze potvrdit pouze v případě, bude-li uhrazena cena týdenního pobytu. Pokud si přejete objednat kratší než týdenní pobyt, vyplňte a zašlete poptávkový formulář s Vaším požadavkem. Obratem (nejpozději následující pracovní den) Vás budeme kontaktovat ohledně potvrzení rezervace pobytu.
Vyberte si chatu pro dovolenou

AKCEPTUJEME

Benefit Plus Ticket Holiday Gastro

Jsme členem Asociace
Českých cestovních
kanceláří a agentur

800 101 127
Po - Pá 8 - 17 hod.
Kontaktujte nás